-
ЈУДГ ,, 25 Мај'
- еднаков пристап до квалитетна воспитно –образовно делување и згрижување на секое дете - индивидуализиран пристап кон детето - вклучување на семејството и пошироката општествена заедницата во воспитно образовниот процес Read More -
ЈУДГ ,, 25 Мај'
еднаков пристап до квалитетна воспитно –образовно делување и згрижување на секое дете Read More -
ЈУДГ ,, 25 Мај'
Наскоро.. Read More
- 1
- 2
- 3
Соработка со родители
- Детали
- Посети: 6705
Соработката на детската градинка со родителите и квалитетната комуникација на релација дете-воспитувач-родител е еден од основните фактори насочени кон обезбедување на правилен и оптимален развој и учење на детето. оваа релација за да се активира и реализира потребно е следното:
- поттикување на родителите за нивно активно вклучување во подготовката и реализацијата на воспитно - образовниот процес ;
- советот на родители кој во соработка со градинката ќе овозможи донесување на важни одлуки и решенија за успешно извршување на воспитно-образовната работа;
- присуств на родителите во процесот на адаптација на детето и организирање на работилници за разни поводи;
- организирање на родитеслки средби , поединечни разговори со родителите и сл. ;
- информирање на родителите (усно, писмено, огласна табла, информативни материјали ...);
- консултатитвни разговори со цел навремено реагирање и конструктивно решавање на проблемите поврзани со развојот а детето;
- учество на родителите во приредби, прослави, декорирарње на просторот во градинката и сл.;
- вклучување на родителите во работилници за опремување на просторот за одгледување на градинарски култури за потребите за здрава и правилна исхрана на нивните деца;
- вклучување на родителите во реализација на Еко - програмата
Сите овие клучни сегменти преку нивната реализација ќе допринесат за решавање на многу прашања поврзани со детето , а со тоа и можност родителот директно да влијае врз воспитаниео на неговото дете, неговиот развој и исполнувањето на неговите желби, интереси и потреби.
Отвореноста на детската градинка кон семејството е важна компонента во успешно реализирање на воспитно-образовната програма и самото функционирање на градинката . При планирањето на оваа соработка ќе бидат почитувани следните принципи:
- почитување на семејството како примарен и основен фактор во развој на децата ;
- почитување на психолошко-педагошките аспекти на одвојување на детето од семејството ;
- почитување на потребата од усогласување на постапките кај сите воспитно-образовни фактори ;
- почитување на современите вспитно-образовни тенденции во градинката;
- почитување на индивидуалноста на сеое дете , како и за инзворно информирање на родителите секоја прва среда во месецот е отворен ден за родителите